Glatt besked

Operations plågis ringde mig igår, jag hade lämnat ett meddelande att jag ville gå igenom mina röntgenbilder. Hon berättade att pricken på tanden va en gammal lagning från när jag va liten, men skulle ändå kolla upp varför den har gjort ont. Den andra visdomstands helvetet va det tydligen ingen fara med. Den utgjorde inget hot, iaf inte nu som den andra gör. Va tydligen inte ens säkert att den skulle komma upp. Men jag vet ju att med min tur så gör den det. Den skulle iaf få vara, så det blir "bara" en idiot som ryker.
Fick ytterligare en sån där underbar plågis räkning idag från bilderna som jag va och tog. 830 kr skulle dom ha för detta. Tur jag vann 500 kr på Bingo.. haha.

Igår kväll va vi tillbaka i det gamla hålet och hälsade på. En kompis hull på att flytta in där och vi va ganska nyfikna hur det såg ut nu, ur en annan vinkel så att säga.
Vi hämtade även en spegel där som hade köpts åt oss när dom va iväg på Ikea. Jag glömde ju av att köpa en när vi va där. Den sitter iaf på dörren in till klädkammaren nu. Helt klockrent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0