Jag är lite osäker

I natt är jag väldigt pigg, jag kan inte sova så jag hamna framför dumburken ist. Fick gubben att spela lite cluedo med mig innan han va tvungen att sova, vissa måste ju upp tidigt imorron.

Jag köpte en ny hårfärg förrut. Jag är dock osäker på om jag ska använda den eller inte. Dom flesta verkar tycka att jag passar i rött hår, även jag. Men jag är ju som jag är och vill alltid byta.
Jag köpte iaf guldblond färg, den tycker jag mycket om och kommer troligtvis använda den snart. Bilder kommer när det är gjort isf.

 

Jag funderar förresten på att åka neråt snart och hälsa på. Det kommer dock bli utan gubbarna i mitt liv, vilket inte känns helt okej men det får la gå ändå. Inget är bestämt än, men kanske kanske.

 

Ps. Whiskeyn va underbar, precis som jag minndes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0