Kan det aldrig va lätt när det är jobbigt!?

Jag har nyss kommit hem från plågis, denna gång 700kr fattigare. Tog lite mer avancerade röntgenbilder. Det va som alltid fascinerande bilder, kul va att se alla skruvar och skit man har där inne.
Det va dock inte lika roligt att upptäcka att jag har en till idiot tand på väg upp, fast på andra sidan. Den kommer att komma upp lika idiotiskt som den andra.
Jag är egentligen ett pucko som inte redan listat ut detta, det kan man ju för fan räkna ut med rövhålet att det inte skulle räcka med en tand.
Jaha, så vad händer nu då? Den intelligensbefriade plågisen som jag va hos idag trodde inte att man kunde operera bort dom båda samtidigt.
Det här blir ju bara bättre och bättre för jag är ju miljonär och skiter ut pengar. Dessutom älskar jag att vara hos plågis och ännu mer att bli nersövd. Under bara tider nu!
Försökte ringa min operations plågis för att snacka igenom det här men hon va givetvis inte anträffbar förens på måndag. Så nu får jag oroa mig hela helgen. Kan inte bli bättre.
Men.. det är inte allt! Jag har haft värk i en annan tand (säkert hål) och fick se på bilderna att på just den tanden va det en stor vit prick på. Vad är detta nu då?! Den intelligensbefriade plågis visste ju givetvis inte så jag får vänta till min operations dag för att fråga, men vad är en månads lidande av värk egentligen!?

Man ska la egentligen inte gnälla när det finns dom som har det så mycket värre. Men vad hjälper det mig just nu. Jag är inte mindre rädd, arg, fattig och har mindre ont för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0