Måndag.. redan

Fick nyss en påminnelse från plågis att jag ska dit imorron, som om jag skulle ha glömt det då eller!? Jag kan knappt tänka på något annat.
Jag ringde förra veckan för att kolla om man fick lova att ta sömntabletter natten innan, som tur va va det helt okej för jag kommer ju aldrig att kunna somna inatt annars.
Jag vill bara ha det gjort nu men samtidigt vill jag ju inte dit. Jag är livrädd!


I lördags så va vi jätte trötta och gick och la oss strax innan 10. Inte nog med att vi börjar bi gamla vi kände oss inte helt krya heller.
Iaf så hörde jag några sjunga på en välbekant melodi utanför. Nyfiken som jag blivit va jag tvungen att se efter. Det är något som är riktigt fel när ett gång fulla norrlänningar står ute och sjunger om att alla heter Glenn i Göteborg. Jag kunde inte låta bli att gapskratta samtidigt som jag övervägde att kasta ut en hink vatten över dom. Inget skitsnack här!! Det va bara så ironiskt att dom va utanför vårat fönster av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0