Nu är det klart

Jag va faktiskt inte jätte pigg imorse, sängen va alldeles för varm och go. Men men det va bara att ge sig ut. Jag kan tala om att det va gubbhalt ute så det va tur att Bosse hade haltin på sig annars hade det vart på liv och död, fast det va lite så ändå.
Tyckte att jag hade klätt mig varmt men ett par termobyxor hade inte suttit helt fel, det va ändå nån minus ute.
Efter ca 90 minuters promenad chansade jag iaf på att gå hem, mina ben hade förfrusit så jag blev mycket glad när det visade sig vara klart. Fick dock dra fram dammsugaren med en gång för att få bort all träspån. Sen va det bara att packa in all skit i skåpen igen.
Våra nya skåpsluckor är jätte fina. Vi gjorde ett bra val =)

Före



Efter

 

Nu ska jag nog lägga mig i sängen och läsa eller nåt. Är inte jätte trött men jätte seg. Tog ett tag innan jag somnade inatt.

 

1 vecka kvar tills operationen nu =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0