Dagen igår

Jag cyklade till sjukhuset igår för gubben skulle åka dit direkt från jobbet. Det va Göteborgs vindar ute och givetvis motvind hela vägen för mig. Det va lite spännande på bron där ett tag men jag klarade mig från att blåsa i älven. Mötte en tant som dock va väldigt nära att göra detta så hon fick gå av cykeln.

Inne i väntrummet så sitter där en enda snubbe. Det va dock inte vilken snubbe som helst utan discobögen av alla människor. Nog för att det här är en lite stad men oddsen är inte stora.

Fick iaf komma in ganska snabbt till rummet. Hatar verkligen doften där inne. Prata med en plågis som till en början inte alls va tillmötesgående. Hon ville absolut bara droga ner mig ist för narkos. När jag fråga henne om hon kunde droga mig medvetslös så fick jag dock som jag ville.

Ska till en annan klinik nästa vecka för att ta bättre bilder på idiottanden. Sen har jag fått ett preliminärt datum för operationen, ca 6 veckor kvar. Trodde väntetiden va längre faktiskt.

Kalaset kommer dock kosta mig allt. Bara den delen skulle gå på ca 4500:-, sen tillkommer dom vanliga plågis besöken också. Visst är det underbart när en idiot kan förstöra så mycket.

Fick idag veta att gubben troligtvis måste på kurs med jobbet den dagen. Visst mitt datum kan ju ändras för akutfall men visst är det så jävla typsikt. Ska jag behöva va själv den dagen nu!?
Jag har ju ingen annan.
Det är inga bra tider nu.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad bra att du äntligen har fått en tid inbokad. Synd att du bor så långt bort, annars hade jag kunnat följa med och hålla dig i handen ( innan nerdrogandet skämtosido) Du fixar detta tjejen, ska hålla varenda finger och tå för dig då det är dax. Kramis!

2009-09-24 @ 21:32:26
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Magda

Låter inte alls nå kul =/ Men vad har hänt med tanden eller är det en "typisk" visdomstand? Sen så har jag inte skola så kan jag följa dig!



2009-09-24 @ 23:13:39
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Ida: Tack va go du är.



Magda: Det är en typisk visdomstand =/

Tack, men vad har hänt med skolan??

2009-09-25 @ 13:10:48
Postat av: Anna

Usch.. ja har min tid den 13 okt.. inte sugen alls.. 3 månader sen förra.. just ja..då du va hemma men ja va skitdålig efter min operation o inte kunde gå på maddes fest. =) räkna med iaf 2 veckor svullen o smärta.. minst :) Lycka till iaf!!

2009-09-25 @ 16:24:22
Postat av: Magda

Ok har själv inga.. lika bra så! Alltså har jag ingen skola den dagen kan jag följa!

2009-09-26 @ 02:08:15
URL: http://enmagda.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Magda:

Okej, det är inbokat tisdagen den 27/10. Men det kan ju ändras som sagt, vi får la kolla hur läget ser ut. Tack goa du!



Anna:

Hade ingen aning om att du hade samma skit. Men fattar varför du inte dök upp den dagen. 2 veckor låter inte alls skoj =/ Min tid är den 27 okt. Lycka till du med =)

2009-09-26 @ 17:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0