Första sidan klar

Idag tog dom bort plasten från våra fönster på ena sidan, tror dom ska göra lite små fix till bara. Nu står det nån snubbe på balkongen o plastar för dom andra fönstren så jag gömmer mig här.

Vi har fått köpt en ny tvättmaskin och den är kanon. Tvättar för fullt just nu, hade ju lite på lager om man säger så.

Sen har jag haft Stina på besök och vi tog en promenad med Bosse, Linda och Lukas i spöregnet. Det va mindre trevligt. En sak fattar jag bara inte, i Götet har man alltid ett paraply till hands eller bra kläder men här går jag inte med nåt utav det. En tröja räcker. Hel skumt.

Inga kort har jag på lager än heller. Varför? Jo för att jag vill inte ha med plasten eller några byggjobbare, sen har vi bara några pytte små saker kvar att fixa.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött att ni fått köpt tvättmaskin :) Tvätta på nu bara hi,hi. Okej jag förstår att du inte vill ta kort om det e plast o sånt där. Men snart snart vill jag se ;) Kram!

2009-09-09 @ 17:21:09
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0