Fredagen

Så vad hände nu i fredags? Jo.. jag, gubben, Bosse + 2 andra hängde med Stina till hennes kompis Stina + sambo Jim, som bor i ett hus låångt ute i skogen.
Vi hade med oss en hel resväska med gött för det skulle bli en lång natt. Vi grillade fast några dårar käkade suring. Det luktar ju så vidrigt att jag fick gå ut ur rummet en stund, detta trotts en massa kalla innanför skinnet.
Det blev iaf en helt galen kväll:
-Några sprang nakna runt huset
-3 whiskey flaskor försvann väldigt fort
-Lite spya här och där
-Däcka ute
-Några nattÖl i en buske
-Får som rymde
-Vakna upp med smärta i tån + skrapsår på handen.
Trotts detta eller kanske just för detta så hade vi en jätte bra kväll. Vakna upp och va mindre bakis än jag borde va. Fast det va rätt gött att vi blev hämtade fort. Jag tror föresten att jag börjar bli för gammal för sånt här =)

Grillning



Bäää



Gött + vidrigt käk



Vi hade så sjukt kul med en spegel. Man roar sig lätt.





 

Idag ska vi vinka av Stina, känns inget kul alls.





Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHA fan vilka roliga spegelbilder gapskrattar Är typiskt min humor också ;) Ni verkar ha haft en gör sköj kväll! Kul att festa till riktigt ordentligt någon gång ibland. Kramis.

2009-09-17 @ 19:33:38
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Ida: Härligt att höra att man har delad humor. Med några kalla innanför skinnet så va det jätte skoj =D

2009-09-18 @ 14:54:40
Postat av: Gubben!

jag saknar obygden gumman, vi måste hitta oss vårat hus. det kommer bli helt underbart att bo där med dig! Älskar dig så mycket!

2009-09-19 @ 10:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0