Hur tänker dom?

Jag har nyss ringt och redovisat för skitförmedlingen alla skit jobb som jag inte vill ha men tvingats att söka. Jag förstår inte riktigt grejen med det. Jag är en vuxen människa och många vuxna har en sambo, vissa barn. Jag tvingas söka jobb över 100 mil från där jag bor nu, så vad händer om jag får ett!? Jag får ju inte tacka nej. Ska då gubben flytta med så blir ju han arbetslös. Men är det nästa skitförmedlings problem då? Ska problemen skickas vidare? Hur bra kommer vi må av att bo i en främmande stad utan att känna en jävel och bara en som har jobb? Då är det ju bättre som det är nu! Eller vill dom att det ska bli psyket nästa, då försvinner man ju ur deras statistik iaf?!
Fixa en ändring på detta nu gubbar! Jävla martyrer! *mutter*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0