Massa mys!

Jag tror faktiskt att jag fortfarande är lite sleten från i fredags. Vad som hände då kommer i ett annat inlägg senare, jag väntar på kort från Stina.

Iaf så fick det bli en mysig hemmakväll med film igår. Såg en riktigt läskig skräckis. Va ett tagsen man hittade en bra sån faktiskt. Vi gick även och la oss tidigt vilket behövdes.

Idag har vi vart ute och kollat in vårat nya område lite mer, inte fel för Bosse som fick sig en bra promenad.
Jag försöker smälta maten just nu, vi har käkat hos gubbens morsfars och som vanligt äter jag mig fet.
Jag ska på en stund ge mig ut igen med mina pojkar på en myspormenad. Vi ska gå längs älven för det är så himla fint där. Jag vet att Bosse inte kommer klaga iaf. Kan va bra om han är trött för vi ska på bio ikväll. Så massa mys och det är inte fel!

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött med massa mys :) Vilken skräckis va det ni såg? Och vilken film ska ni se på bio ikväll? Kram!

2009-09-13 @ 18:16:25
Postat av: Mig själv

Ida: Vi hyrde Haunting in Connecticut och såg district 9 på bio. Den första va bra och den andra va den märkligaste film jag sett. Bra, men konstig.

2009-09-14 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0