Min snälla gubbe!

Jag har den goaste gubben!
Det fanns en jacka som jag har drägglat över i några veckor och idag fick jag den av min gubben. Den är BRUN! =) Tack snälla underbara du!
Hoppas nu på kyla så jag kan använda den.






Förutom detta så har det vart en lugn och skön dag. Vi har myst i soffan med bra film och käkat oss feta. En helt perfekt lördag.
Igår va vi faktiskt ute en sväng fast vi sa att vi inte skulle. Vi tog det dock väldigt lugnt och det blev bara några öl, vi åkte dessutom hem långt innan stängning. Hur gött som helst.

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Men åhhhh vad snygg! :D Gud så snällt av gubben din :) Kul att man skymtar eran nya tvättmaskin i bakgrunden också hi,hi. Kram.

2009-09-20 @ 07:55:35
URL: http://lewisian.blogg.se/
Postat av: Mig själv

Ida: Tackar, jag är hel nöjd!

Haha, jo det va ju inte meningen att den skulle med men när jag såg att den va det så fick den va kvar =)

2009-09-20 @ 14:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0