Muffinstjuven

Bosse heter numer muffinstjuven. Jag hade fått med mig en jätte god blåbärsmuffins hem från gubbens mor som jag tänkte njuta av på kvällen. Jag hade bara tagit 2 tuggor när jag bestämde mig för att ta resten sen. Gubben ropa på mig så jag gick iväg och lämna min muffins på bordet. Vi är stenhårda med att inga nosar ska va på bordet just för att han inte ska stjäla så jag va inte orolig. Men efter en stund började jag undra varför inte Bosse följde efter mig som han brukar göra så jag gick tillbaka och får då se Bosse tugga i sig det sista av min muffins på soffan. Nu är där fina blåbärsfläckar *mutter*


Idag har varit en helt underbar dag, om man bortser från Göteborgsblåsten som kommit hit. Jag och Bosse tog oss en riktig långpromenad med Linda och Lukas. Vi gick i skogen och sen längs en jätte mysig väg vid älven. Fan vad Norrland är vackert!

 


Kommentarer
Postat av: Ida

He,he,he ja han ska ju leva upp till sitt namn, Bosse Bus :)

2009-09-10 @ 20:55:53
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0