Nästan färdig

Jag skojar inte när jag säger att det vart fullt ös sen i fredags. Inte mycket vila men det har ju gett resultat också. Det är tavlor som ska upp och dom där tråkigaste lådorna ska fixas, men annars så börjar det bli ett riktigt fint hem.
Vi är mer än nöjda och jag bara älskar den här nya lägenheten, och området. Jag va ute och utforskade på min cykel idag =)
Jag har dock inte hittat kamerasladden än så det blir inga bilder idag, vill iofs ha fått i ordning lite mer innan, men snart så!

I söndags va vi på släktkalas i Hjoggböle, det va suring och grillat på meny. Jag åt grillat givetvis, har inte förstått mig på det där med jäst fisk. Lukten är ju desutom underbar. Det va riktigt kul iaf och det blev många huttar.. höhö.

Sen kors i taket så har plågis äntligen ring, jag ska dit tidigt i morron. Jag är redan nervös och misstänker att jag får ta nåt sött piller för att somna inatt.
Det enda jag stör mig på är att dom tjötar bara om den ena tanden när det är 2 idioter där inne. Jag ska nog ge dom lite vett imorron.

Har även fått ett glatt besked att mossan kommer upp om en månad. Ska bli sååå roligt för jag saknar hennes massa.

Bosse har förresten anpassat sig väldigt bra här hemma. Men han är ju Bosse Bäst  =D


Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt att ni har kommit iordning. Jag väntar med spänning på foton :) Uhh jag fattar inte heller hur folk kan äta surströmming, jag har aldrig känt lukten men bara hört att det luktar fan ha,ha. Lycka till hos tandläkarn, du fixar detta galant! Kram kram.

2009-09-02 @ 21:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0