Värken bedrog mig helt!

Va uppe med tuppen för ett besök hos plågis. Det va det billigaste plågis besök jag vart på. 48:-, tur att dom där bidragen finns =)
Jag fick dock en chock efter att ha bett henne kolla upp min andra idiot tand som jag trodde va på väg ner. Efter röntgenbilden så visade det sig vara några skruvar ist för en tand, allt såg dock fint ut så jag fattar inte varför jag har haft ont. Hoppas man inte får nån komplikation nu så här långt efter operationen.
Hon skulle skriva en remiss till sjukan som ska kolla upp allt åt mig. Hoppas tand idioten ryker snart, det sägt att listan för narkos är lååång.

Idag har jag och Bosse vart på en 4 timmars promenad, det va gött för vädret men jag blev helt slut i armarna. Han kan dra bra ibland. Jag gjorde detta för att bovärden skulle komma hit under dagen för att fixa våran kran, men nu när jag kom hem så har han inte vart här än *suck*

Dom håller på att måla om våran husslinga nu och det är ganska så irriterande att få höra allt skrapandes och skit. Våra fönster på framsidan är förtäckta så inte kan man se ut där heller. Hoppas det går fort. Ska dock bli intressant när dom ska ställa sig på balkongen och fixa, Bosse kommer ju bli tokig.


Kommentarer
Postat av: Gubben

Bosse kommer se ut precis sådär när dom börjar härja på balkongen :)

2009-09-06 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0