Man tröttnar fort

Lördagshelgen va helt okej men som alltid är det som roligast innan man går ut. Tur man inte är det så ofta längre, jag pallar inte trycket ens med 3,5:or i handen. Gammal gammal gammal.. *suck*.

Just den kvällen va det gubbens klassåterträff (10 år), det va ungefär lika mycket folk på den som jag tror det va på våran, allså nån stackare bara. Nu gällde ju detta för hela stan men just i hans klass va det inte många som kom. Jag försökte smälta in genom att prata om gamla minnen men konstigt nog va det ingen som kände igen mig. Jag fattar ingenting?!? =)

I baren hängde ingen mindre än Brolle. Han va ganska rejäl men det kan ha berott på den stora frillan. Jag va bara tvungen att stöta in i han. Man är ju som man är.. hihi.


God natt för imorron är det tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0