Det blir en jobbig vecka

Jag har ju sagt innan att vi ska få fjärrvärme hit och dom har grävt upp varje markbit här ute. Idag fick vi en lapp i brevlådan att imorron ska dom komma in här och börja jobba. Imorron skulle det ta ca 2 timmar när dom ska greja vid varmvattenberedaren, vilket betyder att dom måste koppla ur våran tvättmaskin men vart dom ska ställa den och när/om dom kommer att koppla in den igen vet man ju aldrig. Jag kommer aldrig klara mig en längre tid utan och jag vägrar trängas med alla spöken i tvättstugan. Vi har inte fått veta än när dom kommer nästa gång men det skulle bli 2 tillfällen till och allt skulle ta ca 1 vecka. Jag hatar verkligen att släppa in okända folk i mitt hem, det gör mig riktigt irriterad så imorron flyr jag och Bosse hem till svärföräldrarna för det blir lugnast så. Nästa gång blir ännu värre när man måste möblera om för att alla element ska ut och dom hysteriskt fula rören ska sättas in *mutter mutter*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0