Jag är äldre än jag trodde

I lördags tog vi bussen till Byske för Elin och Krilles årliga beachparty och precis som förra året va det en kanon kväll. Vi hade jätte tur med vädret och vi grillade korv över elden. När vi fått i oss några kalla va det dax för kubb. Vi spelade både stafett och vanlig kubb och när tjejerna vunnit så sprang vi ut i havet som va riktigt gött. Årets första dopp och tom min badkruka till gubbe bada.. mycket =)
Tack för en lyckad kväll.

Min kropp tog dock mycket stryk efter den kvällen. Det tar emot att erkänna men den är inte som den har varit, den är nu gammal. Jag tog i allt va jag orka under kubbspelen och har nu en stel gammal kropp, tom 2 dagar efter. Det här är pinsamt.

Idag börja gubben att jobba igen vilket är jätte trist för mig. Jag låg kvar i sängen så länge jag fick för Bosse men han fick ingen långis för det, kroppen orkade fan inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0