Regn regn regn

Idag känns det lite bättre jag har inte lika mycket agg i kroppen som jag hade igår. Fast jag låg ändå och grubblade långt in på natten om jag skulle ringa till YIT och skälla på dom idag, resultatet blev en annan dag. Man kan dock inte stänga badrumsdörren utan att det regnar ner en massa skit från hålet. Idioter!

Idag öser det ner så nu har hösten kommit på riktigt, det regnar nämligen nästan bara på hösttider här uppe. Fördel norrland. Jag fick dammat av mina rosa gummistövlar och traska ut med Bosse. Har ingen riktig regnjacka så jag blev givetvis jätte blöt, men fötterna va torra iaf. Tackar gud för torkskåp! Tycker egentligen om att va ute med han i regnet för man får vara mer i fred då. Inga snorungar och mycket mindre hundar i sikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0