Seg söndag

Igår va vi på surströmmingskalas med gubbens familj och släkt. Det är alltid lika trevligt på sådana kalas men surströmmingen kan jag klara mig utan. Det är ju verkligen vidrigt. Jag behövde dock bara stå ut med lukten för det fanns även grillat på menyn. Tyvärr så regnade det en hel del men Bosse fick springa lös ändå och terrorisera hönsen. Han hade jätte kul.
Hemma sen blev det whisky och tv-spels kväll och kanske att det blev en liiiten whisky för mycket för jag är lite småseg idag. Sitter nu och njuter i soffan av mitt nyinköpta vaniljte. Gött gött!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att höra att du överlevde surströmming kvällen hihi. Mums vad gott med vanilj te. Vi drack ett te som heter "Vårkänsla" här ikväll, passar la bra när hösten står runt husknuten ;) Pöss söt.

2010-08-29 @ 22:24:08
URL: http://www.lewisian.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0