Grattis syster!

Idag fyller Sarah 20 år, Grattis älskade syster. Rensa nu inte hela bolaget ikväll ;)
Med risk för att låta uråldrig så kan jag bara inte fatta hur fort tiden har gått.

Det har inte hänt så mycket i veckan. Jag har pluggat en del teori så nu är jag redo för teorilektion nummer 2 imorron. Hoppas bara jag är redo för proven också. Börjar bli lite pirr i magen nu.

Kan ni fatta att det bara är en vecka till jul. Jag hoppas tiden kommer gå fort för jag är så grymt sugen på ett stort gött julbord. Shit när jag tänker efter är det bara 8 dagar kvar tills vi åker hem, JAAAA =)

Kommentarer
Postat av: Magda

Tack tack! Känns himla bra med huset!!!!

2010-12-19 @ 13:49:44
URL: http://enmagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0