Hemma från hemma

Besöket hemma i Götet va som alltid kul men också som alltid för kort. Vi hann ändå med en massa saker. Första dagen besökte vi Stina och Pölsemannen. Andra dagen blev det shopping med mor och syster, även en del gos och gull med min underbara gudson. Tredje dagen blev det gött käk på Jensens med trevligt sällskap och sedan även en oplanerad utgång. Fjärde dagen blev det gull med ännu mer barn nämligen Malins och Idas, dom va så söta. Samma kväll va det ölkväll med tjejerna. Tyvärr va inte så många på ut sedan men jag och Madde hade det kanon ändå. Den sista dagen träffa jag Denisé och kvällen blev till att gosa med familjen, saknar er massa redan.
Vi lyckades ju dock bli sjuka den sista dagen så resan upp va inte rolig. Jag hade ett öga att se på eftersom det andra bara rann så sjukt mycket, 2 timmar kunde jag köra utan att ha ihjäl oss men sen fick gubben köra resten. Stackarn men han gjorde det bra.



Gott nytt år på er alla mina kära!
Vi är bara hemma med Donkey Kong och snorpapper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0