Jag har fått en uppenbarelse

När jag cykla till min jobbcoach idag så kände jag frustration och jag va lessen och inte alls på G, jag känner en stor press på mig just nu. Efter att vi tjötat och kollat lite jobb hitta jag ett som jag absolut vill ha och som jag kommer att söka men dom krävde att man skulle kunna 2D och 3D. Då fick jag min uppenbarelse att varför har jag inte tänkt på 3D innan? Varför har jag inte bara fortsatt att utvecklas inom det jag är bra på? Datanörd är ju ett ledande yrke så varför har jag inte tänkt på det innan. Det låter ju även sjukt kul och det måste ju ge större och stora möjligheter.
Så nu sitter jag här framför dumburken och letar 3D utbildningar. Tyvärr va det mer avancerat än så.. givetvis, men jag har även mailat min jobbcoach om hjälp. Hon fixar ju det mesta så jag hoppas att hennes magiska spö ska kunna hjälpa mig nu.
Nu vet jag vad jag vill bli när jag blir stor, jag ska bli 3D designer.. om jag nu får som jag vill =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0