Jag klara det!!

Imorse hade jag mitt skoter teoriprov och det gick jätte bra. Jag hade ett fel av 26 frågor, men jag kan ju inte påstå att det va speciellt svårt. Felet va dock ett dumt slarvfel så det stör mig lite att jag inte fick full pott, men jag ska inte gnälla jag är glad.

Själva uppkörningen va jag mer nervös över även om ledaren sagt att det ska mycket till att kugga. Vi skulle köra mellan koner och sen i en bana som gick som i en åtta, först själva och sedan med en passagerare. Jag va sist av alla så jag fick va nervös länge men det gick också bara fint trots att jag bara buskört lite innan.

Vi fick även testa att gå mellan koner inomhus med glasögon på oss som skulle motsvara att vara full och drogpåverkad. Med droger va det bara lite suddigt och man såg dubbelt men det gick fint att gå. Med alkohol så vingla jag omkring och det gick inte alls. Sjukt det där för hjärnan är ju inte påverkad, bara ögonen. Kul att testa på iaf.

När jag fick veta att jag blev godkänd blev jag jätte glad. Nu ska jag bara ge mig av till stan imorron för att fota mig. Det är tydligen nya regler om att foto ska finnas med på kortet nu, vilket är ganska logiskt faktiskt. Jag får dock inte köra något innan kortet kommer men lagom tills nästa år blir det nog =)

Kommentarer
Postat av: linda

grattis grattis!! <3

2010-12-20 @ 16:47:21
URL: http://linda-madeleine.blogspot.com
Postat av: Ida

STORT GRATTIS gumman :) Riktigt bra gjort :) Pöss!

2010-12-21 @ 10:46:48
Postat av: Denisé

Grattis Grattis! Visste hela tiden att du skulle klara det ;-)

2010-12-22 @ 09:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0