Julshoppat

Idag blev jag väckt på ett mindre trevligt sett. Riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing på klockan som fortfarande är fastfrösen och där ute står en gubbe och vill komma in och göra klart badrummet. Lite lagom irriterad så muttrar jag åt han att vart är lappen om att du ska komma då? Jo men ni har ju fått en lapp att vi ska komma någon gång mellan v.??-v.??. Jaha ja här får man ett datum som innefattar 2 veckor. Underbara dom är!
Nu slipper vi iaf se rymdstationen något mer men Bosse va ju lagom uppstressad så jag fick lämna han pipandes när jag gav mig ut för julklappsshopping, trotts våra underbara -20 grader. Tur det går bussar.
Så nu ligger dom första klapparna under granen och jag har bara ett fåtal kvar att handla. Gött!

Igår på skoterkursen så gick det bra. Jag kan ju dock meddela att jag tillhör seniorerna där. Förutom en snubbe till så va resten runt 16 med sugmärke på halsen. Jag måste ju dock ha ett litet övertag vad gäller teorin kan jag tycka eftersom jag har B-kortet och teoriboken är tunn och mycket repetition. Jag kan bara inte bomma och låta ungfolket vinna, jag ska plugga och fixa detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0