KAKOR!

Imorse runt 9 gick jag och Bosse över till svärmor och Marie för ännu mer bak. Idag blev det kolakakor och moccabitar och på lördag blir det ännu mer. Vi åt även en god salladslunch och det va riktigt trevligt, blev som alltid bortskämd där. Tack för en bra dag!

Kolakakor



Moccabitar

 

Sen har jag en bra och en dålig nyhet. Det som är bra är att vi nu har bokat in våran resa hem, vi kommer nog att bila ner på juldagen. Det tråkiga är att vi bara kommer att ha 4 dagar där hemma så det blir dåligt med tid för allt man vill göra. Funderar därför på att åka ner själv i slutet på januari kanske och får då komplettera för det som inte finns tid för denna gång.


Kommentarer
Postat av: Ida

Här sitter jag med världens godissug och så får man se detta! Nu rinner snålvattnet på mig minsann haha :D Dom kakorna ser ju grymt goda ut! VILL HA!

Nej vad tråkigt att ni inte kan stanna längre :( Men du kan inte försöka planera någon "stor" träff så du hinner träffa ett par stycken samtidigt haha. Typ så vi gjorde sist? Annars får man väl vänta till januari :( Förresten Stina tackar för gratulationen hihi. Roligt att du gillar mina bilder också :) Pöss!

2010-12-02 @ 22:09:00
Postat av: Mig själv

Självklart kommer jag att försöka få ihop en stor träff. Tanken är lite kafferep och senare ölhävarkväll så får man va med på vad man vill =)

2010-12-03 @ 13:43:22
Postat av: Malin

JA i får väl ta en dag hemma hos bob dagtid när alla kan komma och även de små då när de är vakna.

2010-12-03 @ 16:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0