Resan hotad?

Jag börjar få lite smått panik på detta väder som drabbat hela Sverige. Det får gärna komma mer snö här uppe, det har redan kommit en halv meter till på en vecka men vi vill ju ha det också. Men om det fortsätter att snöa så här i hela landet så kommer vi inte att kunna åka hem. All denna snörök gör att man måste krypa fram och inte kan man köra om något heller, det är lite smått hysteriskt.
En bekant till mig som bor här uppe men som också är från Götet berätta för någon dag sen att hans bilresa ner till Götet tog 2 dagar. Han va tvungen att stanna och övernatta i först Sundsvall och sedan Örebro pga vädret. Vi måste köra hela vägen för att det ska va värt det, vi hara ju bara 4 dagar så jag börjar bli lite orolig att vi inte kan åka. Det måste sluta snöa söder ut nu, så håll tummen att det ger sig innan jul!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag håller tummarna för jag vill så gärna ses här i götet :) Pöss o kram!

2010-12-21 @ 10:47:41
Postat av: Mig själv

Tack, jag med. Jag blir JÄTTE lessen om vädret ska få förstöra.

2010-12-21 @ 11:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0