Underbar konsert!

Steelwing: Dom va det första bandet ut men det va inget som jag hade hört innan. Inte riktigt min musiksmak men dom bjöd på en riktigt bra show trots sin lilla publik. Betyg: 2+/5.



Raubtier:
Dom va band nummer 2 och trots att sångaren va väldigt hes så tycker jag dom gjorde det bra. Dom spela deras kändaste låtar och hade publiken och oss med sig. Det blev en del sprit på scenen för dom men dom såg ut att ha skoj och det gör mycket. Betyg: 4/5.



Sabaton: Ja när huvudbandet kom ut så blev det en massa röj och stämningen blev genast högre. Jag blev först väldigt förvånad över hur olik sångaren låt från skiva till live. Jag vet ju att det oftast är skillnad men jag brukar inte märka av den så mycket. Ju mer dom spela ju mindre tänkte jag på det och det lät faktiskt helt kanon. Det gör som sagt väldigt mycket när man ser att dom har kul och bjuder med publiken. Betyg: 4+/5.



Allmänt - : Våran kamera sög pung så vi fick inte allt för många bra bilder. Det va väldigt lite folk där så man tyckte lite synd om banden. Vi behövde åka 8 mil för att se dom så hemvägen va lite seg. Att vi glömde öronproppar. Sabaton kunde ha spelat lite längre.

Allmänt + : Det va ändå gött att det va lite folk för man behövde inte stå i klungan längst fram, vi såg bra ändå. Att dom hade en ölhörna även om vi inte orkade ge oss in dit, va faktiskt ganska roande att se på fyllon som fick ledas ut också. Trevligt sällskap och en kanon kväll!

Mer hårdrock till norrland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0