Update

Bilen får inte köras och vi har ingen verkstadstid förens den 24:e januari så vi måste ju köra bilen ändå. Hyrbil blir jätte dyrt hem till Götet även att försäkringsbolaget betalar den. Man måste nämligen själv betala 2/3 i milersättning och fram och tillbaka är ganska så många mil.. tyvärr.
Jag är fortfarande arg och irriterad över att vi måste lida för den inkompetenta kärringens fel, om hon bara visste vad hon ställt till med *mutter*.

Svärmor säger att vi kanske ska ta detta som ännu ett tecken att vi kanske borde stanna hemma. Mor säger dock att jag inte får tänka så. Två kloka råd =)

Inte nog med detta så har stackars lilla älsklings Bosse fått öroninflamation igen. Som tur är har vi kvar medicin sen han hade det sist och den går först ut om några år. Visst måste man kunna använda den igen? Om ingen veterinär eller våran allvetare Stina skriker till nu så gör vi detta.

Jag har ingen koll om hur vädret ska bli på juldagen, julafton ser dock snöfri ut. Ja kära Linda, kom och hämta mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0