Brillmupp

Då va vi nu hemma från optikern. Jag va lite nervös att min syn hade blivit värre men det va inte mycket alls. På mitt högra öga hade det blivit pytte pytte sämre men annars inget.
Glada nyheter.
Jag har nu beställt 2 nya glasögon för om man tog dom dyraste så fick man ett par på köpet.
Kunde inte bli bättre.
Hittade faktiskt 2 st riktigt fina som jag kanske tom kan ha ute utan att skämmas. Det va inte speciellt dyrt heller, runt 2100 kr för båda som kommer om ca 1 vecka.
Gött!

Igår va vi vakna till runt 12 (kors i taket) och kollade på OS. Fick äntligen se en hockeymatch på normal tid. Finfint gick det ju också =)

Idag är det strålande sol, dock -20 men vi har iaf ingen snöstorm här än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0