FREDAG!

Den här veckan har varit väldigt rörig, det har vart mycket på jobbet så när man väl kommit hem så är man helt slut. Jag har dock lyckats hålla mig vaken till 10 dom 2 senaste dagarna, så lite OS har jag fått sett. Kanske att man orkar hålla sig vaken lite längre i helgen.

Vi har försökt att inte planera in nåt i helgen så man bara kan ha det lugnt och skönt. Får hoppas det blir så nu bara. Imorgon ska jag dock till optikern. Jag har tagit det stora och nödvändiga beslutet att jag behöver brillor till mer än bara bilkörning. Har mina gamla när jag glor på tv och det är helt underbart att kunna se! Så imorgon ska jag skaffa mig ett par nya, ett par som är finare. Pengarna finns ju nu så varför inte lyxa lite =)

Imorse hade jag och Bosse myspys. Han får ju egentligen inte vara i sängen men han kryper alltid in emellan oss på natten och råkar man upptäcka han så brukar han få ligga kvar. Det är fel jag vet, men så himla mysigt. När jag vakna imorse så låg han tätt intill mig så vi låg och kramades en stund. Det va en bra start på dagen.



Nu ska jag strax iväg till gubbens morsfars, vi ska fira Tomas som fyller år idag. GRATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0