Jobbar hemma

Igår fick jag med mig en hemuppgift från jobbet, jag ska göra en plansch för ett badhusdisco. Det går åt helvete! Inget går som jag vill så just nu har jag satt gubben på att hjälpa mig. Blir så irriterad på mig själv att jag inte sitter mer och pillar med sånt här, hade jag gjort det hade jag inte glömt av så mycket. Jag va bäst på att göra planscher ju. Vi ska inte ge oss, det ska funka! Helgen är inte slut än..

Ikväll är det middag ute med några vänner spm gäller. Jag vet precis vad jag ska käka och jag längtar tills jag har detta framför mig.

Middag innan hos gubbens morsfars också. Funderar på hur jag ska få plats med allt gött.

Kommentarer
Postat av: Malii

Den blir säkert skitsnygg så duktig som du är=)pöss

2010-02-14 @ 11:02:25
URL: http://maliij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0