Lite fundersam

Fick idag ett samtal från Lernia som nästan lovade mig jobb på Zone igen om jag ville. Det är from nu till ungefär Juni, alltså samma period som jag har kvar på skolan.
Jag har tänkt igenom detta noga. Det är både för och nackdelar, ett av dom väger tyngre men vet ändå inte om det är det bästa för mig. Jag behöver mina a-kassa dagar vilket gör det svårt att börja jobba deltid, men pengarna är det samma som heltid som jag har nu. Ska man gå tillbaka när man egentligen vill byta bana, fast banan kanske inte är rätt?! Skulle helst ha bestämt mig idag men.. Svårt svårt!

Nu är klockan mycket och jag måste skynda mig iväg till gubben morsfars för god middag. Efter det blir det en sväng på stan och förhoppningsvis storshoppa. Inte bara "srunt" utan även bra saker som nya madrasser. Saknar Ikea!!

Kommentarer
Postat av: malii

åh va jobbigt...men gillade du inte zones arbetsuppgifter mer då? d var la lite ditt yrke...men i å för sig om du vill byta bana så blir det ju svårare..jobbigt! men det blir bra det du bestämmer dig för! pöss

2010-02-28 @ 10:44:34
URL: http://maliij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0