Lite mindre positiv

Från att allt ha känts kanon så är det nu lite dystrare men allt beror på vädret.
Nackdelen med Norrland är all jävla snö! Jag älskar snö egentligen men nu får det räcka. Det snöar hela dagarna nu mer och även om dom är hyffsat snabba på att ploga så finns ju all jävla snörök kvar. Tycker det är riktigt obehagligt att köra på E4:an för man ser ju bara nån meter framför sig när så många bilar är i farten. Det är inte ofta man faktiskt kan ligga i 110 km, det blir mer åt 80 hållet.
När det är över -20 som det har vart här nu så måste man även ha kupévärmaren på vilket gör bilen jätte isig och fin. Igår efter jobbet fick jag hacka mig in i bilen för handtaget + nyckelhålet va förfröset. Tur man har garage här hemma iaf.

Vill kunna glida fram på barmark nu. Vill ha vår!

 

Idag är det onsdag vilket känns jäkligt gött, snart helg =)



Kommentarer
Postat av: Ida

Du får köra försiktigt när du är ute på vägarna!Du ska se att vädret snart blir bättre och då kommer allt det positiva igen :) När kommer du ner och hälsar på oss här i götet? Hade varit så roligt att träffas! Massa kramar till dig!

2010-02-07 @ 10:42:36
Postat av: Mig själv

Ida: Jag har ingen aning, men jag hoppas kunna komma ner snart. Vi måste ses då ja. Antingen får jag se en stor fin mage eller kanske en liten söt bebis =)

2010-02-07 @ 14:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0