Shoppat

Då va man hemma från stan och är helt slut. Får bli ett bubbelbad snart.

Vi letade madrasser och hittade en model som vi ville ha och behöver men.. 1900kr för 2 jävla madrasser??!! Vi har nu tagit oss en funderare över detta så inga fick följa med hem idag. Jag hittade mig 2 tröjor som fick göra det ist =)

Mina glasögon va nästan helt perfekta, det är några små saker som måste fixas till så jag ska åka dit imorron igen. Annars är jag jätte nöjd. I can see!



Va inne en sväng på systemet också och där fick en fiiin whiskey följa med hem, helt oprovocerat. Man måste ju lyxa ibland, det går inte annars.. hihi.



Kommentarer
Postat av: Gubben

MUMMA :D

2010-02-27 @ 21:22:55
Postat av: Ida

Åh vilka snygga brillor :) Kramis!

2010-03-01 @ 16:38:31
URL: http://lewisian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0