Älskade Bosse

Ja idag är han Bosse bajs, han är nämligen magsjuk vår lilla älskling.
När gubben gick upp imorse så såg han en stor bajspöl i trappan och efter att sedan ha tänt lyset så låg ännu mer pölar nere vid ytterdörren. Det va bara till att stiga upp och börja skura och tvätta.

Jag lyckades somna om och när jag vakna låg det nya pölar utanför badrummet på en annan matta. Jag är obeskrivligt tacksam för vår tvättmaskin just nu. Den klarar av att tvätta dom mindre mattorna.

Man får vara beredd hela tiden på att springa ut så fort han piper för han kan inte hålla sig. Funderar på hur mycket skit som får plats i hans lilla mage egentligen.
Nu senast vi va ute kom det till och med blod. Man blir ju orolig för han så klart.

Trevligt inlägg kanske men han är ju vårt älskade troll som man måste ta väl hand om. Är tacksam för att jag va hemma idag så jag kan ta hand om han och rädda våra möbler.

Skulle egentligen vart barnvakt åt Lukas idag men fick ställa in det för Bosses skull. Han behöver mig mer idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Stackars lilla Bosse :( Förstår att ni har ett helvete hemma nu med goingen :( Hoppas att han snart är bättre. KRAMAR!

2010-01-06 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0