Äntligen fredag!

Så nu har min nästan första arbetsvecka gått. Jag har väl ingen direkt åsikt ännu heller, men det verkar flyta på bra så det kan nog bli helt kanon. Några namn både elever och lärares har lagt sig på minnet och taktiken att hålla sig lite i bakgrunden från början känns helt rätt. Idag började dom smyga sig fram till mig.
Slutade kl 2 idag vilket va för jävla gött. Jag är ännu inte helt frisk utan full av slem, så i helgen blir det till att vila upp sig. Det är inte kul att spela 100 när man inte är det.

Snart kommer gubben hem och då blir det hem till morsfars för god middag och hämta trollet. Bosses farmor är nämligen så underbar att hon hämtar hem honom efter halva dagen till sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0