Avklarat!

Igår kväll kom vi inte i säng förrens jätte sent för gubbens nya bil drog ut på tiden. Jag gick dock och la mig före han men kunde inte somna innan han la sig.
Vid 1 va bilen våran och gubben kunde äntligen gå och lägga sig för att sedan gå upp 3 timmar senare.. stackarn. Jag fick sova till 7 för min första dag började kl 8:30.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om mitt nya jobb men det verkar helt okej. Idag va det rundvandring och hälsa på resten av personalen, resten av tiden hände det inte så mycket på.
Vi va 4 pers som bara va, och spelade lite spel.. haha.
Antar att det blir stor ändring när eleverna väl kommer dit. Personalen verkade väldigt trevlig så där blir det nog inga problem alls.
Trodde att jag skulle få träffa eleverna på måndag när dom börjar skolan, men nej! Skitförmedlingen tvingar halva kommunen att gå på en 2 dagarskurs i början av nästa vecka.
Jag blir så trött!

Idag har Bosse fått vara hos sin farmor halva dagen. Hon va så snäll och kom och hämtade honom, fick dom båda sällskap =)

Om lite mer än 2 timmar ska vi åka och hämta Sarah på flygplatsen. Får hoppas att hon inte vänder om för vi har nu -28 grader, inatt va det över 30. Det är fruktansvärt nu kan jag tala om.

Kommentarer
Postat av: Ida

Gött att det gick bra på jobbet första dagen :) Tänk vad spännande det kommer att bli sen när alla elever kommer. Du kommer bli en riktigt favvis! Man vet ju själv hur det var när det kom en som var yngre än de vanliga lärarna men endå äldre än en själv som elev. Du kommer fixa det suveränt gumman. Kramar!

2010-01-07 @ 19:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0