?!?!?!

Man blir nog aldrig helt av med udda grannar så länge man inte bor i ett hus lååångt borta. Nu har ju vi mycket bättre grannar här än på förra adressen men han under är lite..
Inatt vakna jag runt kl 3 att Bosse skällde, efter att jag skällt tillbaka och han lagt sig under sängen igen så hör jag att något bankar och efteråt skriker lite. Detta upprepas lite då och då och det verkar komma först från ett ställe och sen ett annat. Skit skumt verkligen. Det lät som det kom från han under, även rösten så jag undrar vad han pyssla med. Funderade på att gå ner och kolla läget men orkade fan inte. Han slutade efter nån halv timme iaf.

Idag verkar inte hända så mycket vilket känns jäkligt gött. Jag är så sjukt trött nu för tiden och har fått mer förståelse för gubben som också är det jämt.
En semla framför tvn sen blir mumma =)

Kommentarer
Postat av: Gubben

Skråm här kommer vi ;)

2010-01-24 @ 10:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0