Fysik idag

Mitt jobb kan verkligen va varierande, som idag tex va jag med under en fysik lektion. Läraren fråga mig om inte jag kunde gå runt och hjäpa till för att svara på frågor. Skämta han eller? Eleverna är nog hundra gånger bättre än mig, så dom som får lära mig ju.
Det va faktiskt ganska intressant, han tjöta om hur solbrillor är byggda och sen så fick jag försöka skriva mitt namn när jag kolla i en spegel och i spegel skulle namnet va åt rätt håll. Gubbsvårt ju! Såg ut som en 2 åring hade skrivit, helt skruvat. Pröva själv!

Jag känner att jag börjar komma in lite mer nu, lär mig mer namn och lärt känna lite folk. Det känns gött. Hoppas det fortsätter så här nu.

Imorron (när dom har lovat snökaos) så ska jag inte till jobbet vilket känns bra för det är inget kul att göra bil då. Jag ska ist in till stan för en dag i kommunhuset. Inte för att jag tror dert blir kul eller intressant.. men men.

Vet att det vart dåligt med uppdatering på sista men det händer inte så mycket mer än jobb just nu, sen så orkar jag inte lika mycket längre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0