Känner lugnet

Idag är jag hemma för jag är inte helt frisk än och ska man bli det får man göra nåt åt saken. Kändes som en bra dag idag för min handledare har vart sjuk i veckan och utan han har jag inte så mycket att göra. Ganska så trist faktiskt.

Det har ju inte gått så många dagar än men jag börjar undra om det verkligen är ett framtidsjobb för mig. Tror inte jag har rätt psyke för det. Men men det har ju bara gått några dagar som sagt så vi får la se längre fram. Jag åker nog dit imorron oavsett hur jag mår och hoppas på att handledaren också har blivit frisk.
Det är ju helt klart ett bra jobb på många punkter.

Så idag ska jag verkligen försöka att känna lugnet. Jag har gjort lite hushållsarbete och rastat trollet. Nu ska jag lägga mig i soffan med en bok och dricka te, och bli frisk =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0