Känner mig positiv

Idag vaknade jag och kände mig ganska så utvilad. Det va mycket längesen jag kände så. Helgerna sen jag började jobba består mest nu av att sova, det behöver vi båda två här hemma.
Igår gick vi och la oss efter Robinson. Det va våran höjdpunkt på en lördagskväll och det kändes hur bra som helst. Sen för mig att rätt person vann va jätte skoj, en Skellefteå bo ju.

Jag börjar känna mig mer säker på jobbet och även om det kan va lite långtråkigt så börjar det blir roligare. Jag blir även så glad när jag tex. läser mina vänners bloggar, hur det går för dom eftersom jag inte kan följa dom nära. Att några av er väntar barn, blir färdiga i skolan, går bra för er på jobbet osv.
Jag börjar sakna så många där hemma så det ska bli extra roligt när man åker ner nästa gång. Jag vet inte när det kan bli ännu dock, men snart hoppas jag.

En stor kram till min kära familj och vänner. Saknar er, men jag har det bra här uppe med =)


Kommentarer
Postat av: Malii

Saknar dig med Marre! Det blir kul att träffa dig när du kommer ner=) PÖSS

2010-01-31 @ 17:11:54
URL: http://maliij.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vi saknar dig också kära syster!

2010-01-31 @ 23:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0