Kommunbesök

När jag vakna allt för tidigt imorse så va jag ganska orolig för att ovädret skulle ha börjat. Som tur va så hade det inte det men när jag har gått ungefär halva vägen till Stadshuset så sätter skiten igång. Det va ju inte jätte störande men sen när jag skulle gå hem så fick det bli "crabstyle" för det gick bara inte att gå rakt mot vinden som givetvis va rätt i ansiktet på mig.
Väl hemma ser jag att skiten har letat sig igenom ytterdörren, det va inte mycket snö men ändå störande för det smälter ju aldrig där.

På kommunen fick vi en rundvandring genom hela skiten. Minns inte nåt men det va säkert nyttigt. Som tack för att vi kom (även om det va obligatoriskt) så fick vi ett usb-minne och en reflex. Tackar tackar.

Fick se rummet där man kan gifta sig borgligt, så jag undrar om det är där som Marie och Tomas kommer att gifta sig snart. Det har jag nog inte nämnt men dom ska efter 18 år tillsammans äntligen gifta sig. Kommer att bli så kul!

Just nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Borde duscha för jag luktar inte hallon efter promenaden med allt för mycket kläder på mig, även om dom va nödvändiga. Kanske tvätta lite? Eller kanske bara ligga i soffan med en bok och äta upp kladdkakan gubben baka igår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0