Man ska aldrig...

...ge sig ut och handla mat under dagtid.
Jag va på Coop nyss för att handla lite och det ångrar jag stort. Jag har redan ett litet agg mot gamla människor (inte alla givetvis) för dom ska alltid va uppe i ansiktet på en och kalla en "lilla damen" osv, sen luktar dom så långt ifrån blåbär man kan komma. Det här är nog en liten fobi för mig har jag kommit fram till.
Iaf så blir man alltid överkörd av dom under denna tiden. Bara idag så körde 3 vagnar in i min korg och dom brydde sig inte ens om att kolla vad dom körde in i eller be om ursäkt. Sen fick jag foten överkörd av ett gammalt vrak som fortsätter rulla vagnen över hela min fot, och trotts att jag säger ifrån så får man inte ens en blick. Hon kan inte vart döv än för hon tjöta med gubben sin i kön brevid sen. *morr*

...tanka bilen.
En annan "fobi" jag har är att tanka bilen. De fåtal gånger som jag har gjort detta har det bara gått fel, så jag försöker undvika detta så långt jag bara kan. Igår va jag dock tvungen till detta.
Jag kör dit bilen och drar ut slangen som börjar tjuta. Med lite panik så sätter jag tillbaka skiten och testar att trycka på knapparna först. Då tjöt inte skiten mer iaf men inte fan kommer det ut nån bensin. Efter mycket pill så lyckas det iaf komma lite men bara lite åt gången!? Där står jag som ett fån, och inte nog med det.. jag hade väskan på armen också som en riktig kärring som inte fattar nånting. Till min fasa ser jag att folk har börjat glo på mig, så jag slänger ner väskan på marken för att inte se lika dum ut?
Jag fick aldrig fulltank som det va tänkt för jag gav upp efter lite mer än halva och skyndade mig där ifrån. Det är riktig dåligt av mig att jag inte har lärt mig detta än. Tror jag ska öva?

-22 idag. Underbart!


Kommentarer
Postat av: Ida

Sitter här och skrattar gumman , förlåt :) Men kan inte låta bli. Du är så jävla söt när du skriver! Kram till dig :)

2010-01-29 @ 20:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0