Pirr i magen nu

Imorron är första dagen på mitt nya jobb, jag börjar bli duktigt nervös nu. Jag är dock väldigt tacksam för mjukstarten som jag verkar ha fått. Antar att det blir rundvisning och lite möten och sånt.

Än så länge ingen ny snö i sikte vilket är bra fär vägarna är helt okej att köra på just nu, även om man får ta det lite lugnare än vanligt. Idag -21 grader.

För en stundsen va vi och köpte oss en ny kupévärmare så vi båda får ha varsin, för det behövs i dessa dagar. I eftermiddag verkar det som om gubbens bil ska vara klar för avhämtning. Kan ju inte bli bättre.

Jag önska det va 2 veckor in i framtiden, då skulle all nervösitet va över. Håll tummarna att dom är snälla mot mig där borta. Det här är jobbigt men jag har på känn att det blir kanon sen.

Bosses mage vet vi inget om för tillfället. Inget skit hemma men heller inget ute än. Väntar med spänning för han ska ju klara sig själv hemma imorron. Får hoppas man inte jobbar allt för länge, jag vet inga tider för mig än.

Kommer att hämta lillsyrran på flygplatsen imorron kväll också =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0