Så modig på den STORA hästen

På nyårsafton började jag och Elin koka ihop en plan. Hon lovade att hjälpa mig med ett av mina livs uppdrag. Det är nämligen att rida en häst helt själv ca 50 m i det fria. Anledningen till att det är en stor grej är för att jag har alldeles för stor respekt för dessa monster till djur.

Elin äger en svart STOR häst vid namn Snoddas. Han är ca 1.70 cm i mankhöjd. Han är ett monster. Han visade sig dock va ett väldigt snällt monster och väldigt busigt och väldigt sött. Han tog väl hand om rädda mig.

Kan säga att jag va väldigt nära att vända i dörren när denna jätten kom in och pulsen va skyhög. Tur gubben va med mig, han fick nämligen i uppdrag att filma denna historiska händelse.
Kan även tillägga att jag red närmare 200 m själv =) Elin va dock tryggt brevid men han va väldigt duktig Snoddas.

Här tackar jag Snoddas för att han va så snäll med mig.



Fint jätte monster.



Snoddas med sin matte Elin.



Tack snälla Elin och Snoddas för idag.

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken vacker häst! :) duktig du var som vågade rida, han ser ju verkligen skitstor ut he,he. Kram!

2010-01-03 @ 21:17:48
Postat av: Stina

Fan vad kul! Stina avis

Gott att du knäckte ditt livsuppdrag med 150m! :D

2010-01-04 @ 08:49:05
Postat av: Gubben

Min duktiga älskling :) hoppas inte vår deal kommer att inträffa ;)

2010-01-06 @ 10:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0