Veckan som gått..

Fredag: Började dagen med att sitta i möte hela dagen. När det äntligen va slut gasa jag hemåt för att möta upp gubben och syrran, det va en del som skulle inhandlas inför kvällen. Efter vi ätit mat käka vi tårtan och jag fick öppna mina presenter, jag blev bortskämd som alltid. På kvällen fick vi besök av några vänner som va med och firade dagen med oss. Mycket lyckad måste jag tillägga =) (min 26 årsdag).

Lördag: Lite lagom sleten efter fredagens äventyr, men helt okej. Va hos gubbens morsfars där dom firade mig och jag blev åter igen bortskämd. Massa mat fick jag och 2 olika tårtor *mums*

Söndag: Då tog vi en tripp in till staden för att kanske fynda något på rean. Jag hade fått ett presentkort av gubben som han hade gjort själv. Det va laddat med en shoppingtur på stan, så för detta fick jag en skjortklänning (jätte fin), ett armband och en film. Tack snälla gubben! På kvällen gick vi på bio och såg Avatar. Den va helt okej, kanske lite väl lång och förutsägbar ibland men den va bra gjord.
Den här dagen va det även min och gubbens 2 års förlovningsdag! =)

Måndag: Lillsyrran åkte hem. Kändes jätte konstigt att säga hejdå till henne här hemma för att sedan se henne stänga dörren och veta att hon inte skulle va där när jag kom hem. Gubben körde henne till flygplatsen för jag kunde inte ta ledigt. Denna dagen skulle jag ha fått träffa eleverna för första gången men ist blev jag tvingad på en 2 dagars kurs. Den va faktiskt ganska intressant även om det inte va på vuxen vis precis. Började känna mig lite dålig.

Tisdag:
Snorig som faaaan! Sitter på kursen med ett rinnande öga och en droppande näsa. Jätte trevligt och mysigt. Min näsa va så röd att jag va som hämtad ur en tecknadfilm. Jag va inte söt! Jag plågade mig iaf igenom hela dagen. Väl hemma sen så däcka jag på soffan, jag va jätte ynklig och alla skulle tycka synd om mig.

Idag (onsdag): Gick upp för att känna efter hur kroppen mådde, va lite osäker så jag ringde min handledare för lite råd. Han tyckte definitivt att jag skulle stanna hemma så jag kan va med resten av veckan ist. Jag kunde bara hålla med, inte kul att sitta där och snörvla och ha papper i ögat, man ger inte 100 % då. Baktanken va nog även lite att eleverna inte skulle behöva se mig sån första gången. Jag mår just nu lite bättre så jag hoppas det är på rätt väg för jag vill dit imorron. Har dåligt samvete för att jag är hemma, även om jag är sjuk. Konstigt hur fort man kommer in inåt, inte många dagar som jag hunnit jobba på ju.

Kommentarer
Postat av: Gubben

Grattis till oss ju!! :) tack för dom bästa två åren i mitt liv ;)

2010-01-16 @ 09:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0