Äntligen oväder

Vi har haft kanon dagar här uppe nu men på nätterna har det regnat och åskat. Självklart vill jag ha sommar och sol men något som jag har saknat som är ovanligt här uppe är ett riktigt oväder. Inatt fick vi äntligen ett sådant oväder. Det regnade så sjukt mycket att man knappt kunde se ut och sen åskade det och blixtrade för fullt. Underbart och mysigt. Just nu är det dock bara trist ute så det är mindre kul. Jag antar att det är pga detta som jag har sovit så dåligt dom sista nätterna. Min kropp och mitt humör påverkas enormt av stora väder skillnader.

Min odling verkar dock älska det för plantorna har nu växt sig över pinnarna så dom är ca 50 cm höga. Nu väntar jag bara på att det ska börja blomma.



Ikväll ska vi på bio och äntligen se Eclipse. Hoppas den är kanon för mina förväntningar är höga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0