Du underbara balkong

Det har som sagt vart årets varmaste dag idag så många timmar har tillbringats på balkongen. Kan inte fatta hur jag har kunnat leva utan en tidigare, ska aldrig va utan igen.

Vi va förbi blomsterlandet förut och där fynda jag en ny kruka till min uteblomma, den hull på att växa ut den förra. Denna är gul/skimrande men det syns lite dåligt här tyvärr. Det är min första egna köpta kruka så nöjd är jag.



Idag har jag även skördat min första sockerärta och den va kanon god. Mycket mer smak än dom man köper så nu längtar jag tills fler blir ätklara.



Jag har även under dagen fått ringt lite viktiga samtal inför resan. Tyvärr så va jag försent ute med banken för dom har inga pund på lager så vi får växla lite pengar när vi kommit till Götet ist. Sen så har jag spärrat mobilen för internet och 3G utomlands. Kunde tydligen bli väldigt dyrt om man råkar komma in där men nu ska allt va ordnat och man ska kunna ringa utan att det blir gubbdyrt. Kanon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0