Fällfors

Idag gick vi upp tidigt för att möta upp Elin och Krille för att glo på SM i dragracing. Det brukar va ganska roligt men lyckan idag blev en besvikelse. Stora svarta moln hotade oss och det tog tid för banan att bli torr. När väl solen titta fram så paja självklart tidtagaren och allt försenades med ca 6 timmar och det enda vi fick sett va junior dragsters. Vi gav upp och lämnade Fällfors med en ond rygg, rutig rumpa efter läktaren och en röd jävla näsa. Tack!

Just nu håller jag på att tvätta så inget svettigt och äckligt följer med ner. Kameran och videokameran är laddad och jag försöker förbereda mig mentalt på att va utan min älskade Bosse i 2 veckor. I morron blir det till banken med alla respengar och troligtvis skämma bort Bosse med en gps för 7500 kr. Det är tur att man är rik när man inte är det, eller hur det nu va.

Det har förresten blåst storm här idag så min planta hittades böjd på mitten *mutter*. Jag gjorde mitt bästa för att lappa ihop den och håller nu tummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0