Fyndat

Dagen började med ett besök på vårdcentralen och efter att dom snott mer blod av mig cykla jag och gubben in till stan för att köpa Bosses gps. När vi kommer dit så visar det sig att dom har sänkt den med 1000 kr för att det ska komma in nån ny värsting variant om nån månad. Snacka om tur att vi väntade några dagar för 6500 kr blev ett fynd.

Gubben sitter just nu och försöker förstå sig på den, den har hur mycket funktioner som helst. Vi ska testa den ikväll men utan att han får vara lös, gubben ska få hitta oss när vi är ute och går =) Vi köpte även en väst till Bosse så ingen kan ta han för räv. Han va dock lite skeptisk mot den men kommer nog att älska den när han lärt sig vad den innebär.






När vi kommit hem så hittade jag ett brev till mig från Kalix i brevlådan. Så fort jag såg det visste jag vad som stod i det för det va alldeles för tunt för att innehålla något posetivt. Jag har med andra ord inte fått en plats på universitetet för det va tydligen 115 sökande på 20 platser och jag va inte bra nog. Så nu är det officiellt att man återigen är en arbetslös nolla. På återseende kära stjärtförmedling *mutter*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0